Marka Eğitimi |
Bir markayı var etmek için öncelikle o markanın özünü ve değerlerin iyi analiz etmek gerekir çünkü tüm marka bu özün ve değerlerin üzerine kurulur. Yolun başında yapılan bir hata, sonrasında telafisi çok zor ya da imkansız sorunlar yaratabilir. Kurumsal kimlik (İsim, Logo, Slogan vs.) ögeleri doğru oluşturulmalı, değerlere ve marka özüne uygun bir kimlik seçilmelidir. Unutulmamalıdır ki, kurumsal kimlik markanın yüzü olacaktır.
Sağlam bir marka yaratmak ve bunun için marka eğitimi almak isteyenler, İstanbul Business School'un Marka Yönetimi ve İletişimi Mikro MBA Eğitimi programına göz atabilirler. Sektörde yıllarca deneyim kazanmış, global markalarla çalışmış bir isim olan Evren Aksoy tarafından verilecek eğitim, marka yaratımı ve yönetimi konusunda bilgi kazanmak isteyenler için büyük bir fırsat.
Pazarlama Eğitimi |
Bunun yanında İBS'in pazarlama eğitimi programları da markanın tüketiciye sunulması konusunda bilgi sahibi olmak isteyenlerin tercih edebileceği programlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder