21 Ekim 2013 Pazartesi

Geleceğin Mesleği

Reklamcılık günümüzün yükselen meslekleri arasında yer almaktadır. Seri üretimin bu kadar fazlalaştığı ve ürün özelliklerinin birbirine oldukça yaklaştığı bir pazarlama ortamında markaların farklılaşmak adına yapabilecekleri tek şey reklam olmaya başladı. Reklamın bu kadar önem kazanması ile reklamcılık mesleği de hızla yükselişe geçen bir meslek grubu olmaya başladı. Reklamcılık eğitimi almak isteyen gençler, üniversitelerin halkla ilişkiler ve reklamcılık bölümlerine ya da reklamcılık bölümlerine kayıtlarını yaptırabilirler. Fakat bu üniversitelere giremeyen ya da üniversite hayatından sonra reklamcı olmaya karar verenler için ciddi eğitim kurumlarında da reklamcılık eğitimi verilmektedir. Gelişen teknoloji ve küreselleşen dünyanın bir sonucu olarak sürekli değişim gösteren pazarlama dünyasına ayak uydurmak isteyen deneyimli reklamcılar da bu reklamcılık eğitimlerine katılabilirler.



Reklamcılık eğitimi almadan önce yaptığım araştırmalarda en faydalı eğitimi verebilecek kurumun İstanbul Business School olduğuna karar verdim. Reklamcılık eğitimimi buradan aldım ve oldukça memnun kaldım. İstanbul Business School, eğitimlerinde etkileşime oldukça önem veriyor. Derslerde katılımın yüksek olduğu ve etkileşime dayalı bir sistem geliştirilmiş. Günlük hayatta karşımıza çıkabilecek pek çok sorun ve çözümü bu reklamcılık eğitiminde sizlere sunuluyor. Uygulama ve çözüm odaklı eğitimi ile İbs reklamcılık eğitiminin bana oldukça faydası dokundu. Reklam yazarlığı, medya planlama, strateji geliştirme gibi pek çok konuda bilgi sahibi olduk ve iş hayatımızda uyguladık. Herkese İstanbul Business School'u öneriyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder