12 Mart 2014 Çarşamba

Ticaretin E Hali

Sürekli değişen ve gelişen dünyaya ayak uydurmak zor ve zahmetliyken zamanla alınan profesyonel eğitimler hedeflerimiz konusunda kararlılığımızı da yansıtmaktadır. Çoğu zaman üniversite eğitimi aldığımız alanların dışına çıkmak ister ya da öğrendiğimiz bilgileri teori ve pratikle pekiştirerek geliştirmek isteriz. Bu sayede keşfedeceğimiz yeni alanlarda başarılı olma yöntemlerini deneyim sahibi olan kişilerin vermiş olduğu eğitimlerden faydalanarak gerçekleştiririz.
e-ticaret eğitimi

Teknoloji dünyası ile kendine ciddi bir pay sağlayan yeni ekonomik sistem de diyebileceğimiz e-ticaret; sermaye, yönetim, lojistik ve kampanya alanlarını da yeniden düşünmemize olanak verdi. Alacağınız e-ticaret eğitimi ile kendi yeteneklerinizin farkına varırken hedeflediğiniz geleceğe de akademik bilginin teori ve pratik uygulamalarıyla ulaşabilirsiniz.
e-ticaret


Markaların ne anlattığını betimlemek, müşteri ile ilişkilendirmek, ürün ve marka arasında bağ kurmak ve marka konusunda farkındalık, algı yönetimi gibi alanlarının hem teorik hem de uygulamalı eğitimi marka yönetimi hakkında her şeyi bilmek isteyenleri kapsamaktadır. Marka eğitimi, temel bilgilere sahip marka uzmanlarına, marka veya ürün müdürlerine ve pazarlama profesyonellerini de kapsayarak oldukça geniş hitap kitlesiyle birlikte hareket etmektedir.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder