25 Temmuz 2013 Perşembe

Reklamcılık Üzerine Detaylar



Reklamcının dikkatli ve araştırmacı olması gerektiğine dair güzel bir video çalışması. Aynı zamanda subliminal etkiden de bahsediyor.

Reklamcılık, hedef kitleye seslenme sanatıdır diyebiliriz. Bu nedenle halkı ve markanın tanıtılacağı kültürü çok iyi özümsemek gerekir. Bir markanın kültürler arası anlaşılma tarzı bile farklıdır. Markanın iyi bir konuma gelmesi zor ve uzun bir süreç olduğu için pazarlama stratejisi ve reklam hazırlama aşamasında oldukça dikkatli davranılması ve iyi araştırma yapılması gerekir. Reklam çalışmaları yürütülürken, marka değeri korunarak, bilinirliği ve kalıcılığı sağlamak amacıyla çalışmalar yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder