25 Eylül 2014 Perşembe

Pazarlamada Dijital Çağ


Son yıllarda pazarlama stratejilerinde ciddi bir değişim yaşanmıştır. Gelişen teknoloji ile beraber sınırların kaldırılmasına yol açan internet, e-ticaret olgusunu hayatımıza sokarak pazarlama stratejilerinin ezberini bozmuştur. Sadece ülkemizde 30 milyonu aşkın internet kullanıcısı olduğunu ortaya çıkan araştırmalar, internetten alışveriş yapmayı tercih eden kitlenin de bir o kadar fazla olduğunu kanıtlamıştır. Bu gerçeğe göre pazarlama kanallarını oluşturan markalar kar elde etmiş, yeni düzene ayak uyduramayanlar ise silinip gitmiştir.

Dijital pazarlamanın altın çağının yaşandığı günümüzde, bütçelerini interaktif pazarlamaya göre odaklayan birçok marka bulunmaktadır. Önümüzdeki 10 yıl içerisinde de artarak devam etmesi beklenen bu trend, kariyer planlaması yapan gençlerin geleceklerine de ışık tutmaktadır. Öyle ki üniversitede e-ticaret okuyan, yeni nesil pazarlama stratejilerinde kendini geliştirmeye çalışan birçok kişi bulunuyor. Ancak böylesine gelecek vaat eden ve iş potansiyeli barındıran bir sektöre giriş yapabilmek, öyle sanıldığı kadar da kolay değildir.

Dijital pazarlama alanında kariyer sahibi olmak isteyen gençlerimizin kendilerine yatırım yapmaları gerekmektedir. Elbette burada sadece üniversite eğitiminden bahsetmiyoruz. Kendilerine değer katacak daha başka eğitimleri kast ediyoruz. Örneğin en azından bir dili ana dilleri gibi konuşmaları, yönelecekleri sektöre hitap edecek türken eğitim ve sertifika programlarına katılmaları gerekmektedir. Özellikle dijital pazarlamaya yönelecek olanların dijital pazarlama eğitimi almalarının büyük bir öneme sahip olduğunu söyleyebiliriz. Çünkü mesleki açıdan yeterliliğinizi ancak bu tarz eğitimlerle iş verenlere ispat edebilirsiniz.

Eğer siz de çağın gerekliliklerine uygun bir kariyer planı hayal ediyorsanız, mutlaka IBS Türkiye'nin sertifikalı eğitimlerini araştırın.

Dijital Pazarlama Eğitimi :  http://www.ibsturkiye.com/sertifika-programlari/dijital-sosyal-medya-pazarlama-egitimi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder